Cairns/Port/Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marjolein Hoeven - WaarBenJij.nu Cairns/Port/Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marjolein Hoeven - WaarBenJij.nu

Cairns/Port/Melbourne

Door: Mayo

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

14 April 2016 | Australië, Melbourne

Hey Mates,
Vanuit Sydney naar het noorden gereisd uiteindelijk en in Port Douglas gestopt om een paar weken te gaan werken. Binnen een dag werk gevonden en ik ben in de schoonmaak aan het werk gegaan in een 4 sterren resort QT. Daar heb ik een heel leuke tijd gehad met leuke mensen.. In Port verbleef ik samen met Shanine bij Rose en Nick in huis en huurden we een slaapkamer. Vanuit Port heb ik in het great barrier reef gedoken en dat was echt geweldig om te doen en te zien! Wat een mooi rif en wat een geweldig mooie vissen! Veel leuke feestjes gehad en veel leuke mensen ontmoet in het kleine schattige Port Douglas. Met een aantal locals veel leuke dingen kunnen zien en doen zoals leuke 4x4 off road ritjes maken, de leukste zwemplekjes in the middle of nowhere etc.. De weg vanaf Cairns is enigzins vergelijkbaar met highway one van LA naar San Francisco, super mooi dus.. Shanine en ik hebben samen reis plannen gemaakt en in Cairns onze auto's verkocht uiteindelijk na veel moeite. Na 3 weken op dezelfde plek vind ik het wel weer tijd om te gaan en op het moment van schrijven zitten we in het vliegtuig naar Melbourne om daar een aantal dagen te blijven en daarna the great ocean road te gaan rijden naar Adelaide. Vanuit Adelaide gaan we the outback in naar Alice Springs en daarna zien we wel weer verder!
 

  • 15 April 2016 - 11:31

    Mandy:

    Vet mooi Mayo! Gelukkig dat de auto weg is

  • 16 April 2016 - 13:25

    De Plaggies:

    Super mooie foto's weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Marjolein

Hier kijken jullie mee met mijn reis door Australie!

Actief sinds 03 Maart 2016
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 3240

Voorgaande reizen:

26 Februari 2016 - 20 Juli 2016

Australie 2016

Landen bezocht: