De 1e week - Reisverslag uit Harrington, Australië van Marjolein Hoeven - WaarBenJij.nu De 1e week - Reisverslag uit Harrington, Australië van Marjolein Hoeven - WaarBenJij.nu

De 1e week

Door: Mayo

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

04 Maart 2016 | Australië, Harrington

Hoi hoi, hier het 1e bericht! De reis is goed verlopen en ben zondag gland. Ik heb de 1e dagen in een gezellig backpackers hostel gezeten en veel van Sydney gezien! Vooral Manly is een erg leuk stadje waar een surfwedstrijd gaande was, dus erg leuk om te zien. Heb nog ff een paar praktische dingen geregeld en toen op autojacht gegaan! Eerst ff laten checken en toen vertrokken richting Brisbane. En daar ging ik, aan de rechterkant van de auto instappen en dat is best wennen dus al vele rondjes gemaakt om de auto heen, vervolgens telkens de ruitenwissers aan en nee het regende niet (30 graden)want ja hoor het knipperlicht zit ook aan de andere kant hihi. Maar het gaat goed en ben momenteel voor t eerst op een camping dus tent opzetten, biertje open en bbqen maar, this is life.. Nou ik ga weer op muggenjacht, kleinigheidje houd je en ik zal van een mug geen olifant make maar ga er toch ff over muggenziften! ! Cheers

  • 04 Maart 2016 - 11:48

    Wilco Kampman:

    Hey msyo
    Mooie auto ja zoon ford heb ik ook hahaa
    Ja dat links rijden is wel even wennen he
    Ja het is een mooie land he
    Nou geniet er mooi van daar
    Groetjes

  • 04 Maart 2016 - 12:31

    Remco:

    He mayo!

    Gaaf hoor!! Mooie auto! Welke kant ga je op?
    Veel plezier daar!!

    Groetjes Remco


  • 04 Maart 2016 - 17:32

    Rene Met Een Streepje Op De Laatste E:

    Niet vergeten langs Byron Bay te gaan, leuk plaatsje met hippies enzo.
    Mooi dat we hier verhalen en foto's kunnen zien hier.
    Hou je taai, no worries!


  • 08 Maart 2016 - 08:17

    Annsie:

    Hey Lein!

    Muggenzifterij hoort d'r bij! ;-)
    Je maakt er een mooi begin zeg! Dikke stationwagon! Nice! Al is het natuurlijk net geen Volvo ik hoop dat hij je brengt waar je wilt!
    Ik ga je mooi volgen hier!
    Heb het goed! Xx

  • 16 Maart 2016 - 08:46

    Ariënne:

    Skippy gezien? Check. Koala gezien? Check. Je kan wel weer naar huis.. :-)
    Have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Harrington

Marjolein

Hier kijken jullie mee met mijn reis door Australie!

Actief sinds 03 Maart 2016
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 3235

Voorgaande reizen:

26 Februari 2016 - 20 Juli 2016

Australie 2016

Landen bezocht: